Pazar 27.09.2009

Türkiye'nin finans kraliçesi dünyanın 5. güçlü iş kadını

Güler Sabancı, FT'nin "Dünyanın Zirvedeki 50 İş Kadını" listesinde ilk 5'te yer aldı. Pepsi Co Başkanı Nooyi birinciliği alırken, Avon, Areva ve Kraft Foods yöneticileri onu izledi

Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı, Financial Times (FT) tarafından ilk kez hazırlanan "Dünyanın Zirvedeki 50 İş Kadını" (Top 50 Women In World Business) listesinde beşinci sırada yer aldı. Listenin ilk sırasında Pepsi Co Başkanı Indra Nooyi bulunurken, Andrea Jung (Avon), Anne Lauvergeon (Areva) ve Irene Rosenfeld (Kraft Foods) ilk 5'e giren diğer isimler oldu. Güler Sabancı'yı, 'Türkiye'nin finans kraliçesi' ifadesiyle okurlarına tanıtan FT, 2004 yılında amcasının vefatının ardından holdingin başına geçtiği ve şirketin küçük bir pamuk üretim işletmesiyken bugün Avrupa, Orta Doğu, Afrika, Güney ve Kuzey Amerika'da faaliyet gösteren milyar dolarlık bir holdinge dönüştüğü vurgulandı. Haberde şu bilgilere yer veriliyor: Güler Sabancı, stratejik kararları alma süreçlerinde, işletme okullarında fikir üretmek, stratejilerdeki hataları ortaya çıkarıp düzeltme yollarını bulmak için kullanılan, 'arama konferansı' yöntemine başvuran bir yönetici. Sabancı bununla ilgili olarak 'bütün yanıtlar bende değil, ama birlikte bulabiliriz' diyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.