Çarşamba 30.09.2009
Son Güncelleme: Çarşamba 30.09.2009

OPET'ten 1 liralık alışveriş yapan THY'de 1 mil kazanacak

THY ile OPET'in ortak kampanyası kapsamında OPET'ten yapılan her 1 TL'lik alışveriş THY'de 1 uçuş mili kazandıracak

Türk Hava Yolları (THY), OPET ile ortaklaşa başlattığı mil kampanyasında OPET Kart veya diğer parolu kartlarla akaryakıt ve otogaz alışverişi yapanlar, Miles&Smiles hesaplarına mil kazanarak bedava uçabilecek. Kampanya kapsamında OPET istasyonlarından yapılan her 1 TL'lik akaryakıt ve otogaz alışverişi THY'nin Miles & Smiles kartında 1 uçuş mili olacak. THY'nin, yıllık 26 milyon yolcu ve her yıl yaklaşık yüzde 15 büyüyen yapısıyla Avrupa'nın lider hava yolu şirketi olduğunu ifade eden Temel Kotil, "Yapılan ortak mil anlaşması ile OPET'ten akaryakıt alan Miles&Smiles kartı sahiplerinin uçuş mili, THY'nin de yeni yolcular kazanacak" dedi. Kotil "OPET'ten yaptıkları harcama ile kazandıkları bedava milleri gidiş-dönüş veya tek yön uçuşlarda kullanarak, diledikleri yere bedava uçabilecekler. OPET'i de diğer büyük ortaklarımız arasına kattık.İki taraf için de kazan - kazan bir anlaşma oldu'' dedi. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca ise THY ile yapılan işbirliğinden mutluluk duyduklarını ifade ederek, ''3.5 milyon OPET Kart üyemiz var. Şimdiye kadar uygulanan tüm OPET kampanyaları gibi 1 TL'ye 1 mil kampanyasının da yoğun ilgi görmesini bekliyoruz'' diye konuştu. Ağca THY-OPET ortak mil anlaşmasının 2011 yılı sonuna kadar devam edeceğini açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.