Salı 13.10.2009
Son Güncelleme: Salı 13.10.2009

'Mobil modemde 2008 yılı satışını 15 günde yakaladık'

Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Ekrem Yener, mobil modem satışlarında ciddi bir artış yakaladıklarını söyledi

3G hizmetinin başlamasıyla 2008 yılında satılan toplam mobil modem satışını 15 günde yakaladıklarını belirten Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Ekrem Yener, "Şu anda Turkcel abonelerinin neredeyse yüzde 10'u 3'üncü nesil teknolojileri kullanmak için onay verdi" dedi. Yener, bunun en önemli nedeninin Turkcell'in servisleri ve yaygınlığı olduğunu kaydetti.

3G'YE BÜYÜK İLGİ VAR

Yener, Turkcell olarak, Türkiye'deki 81 ilin 81'ine de odaklandıklarını, 81 ilde hızlı mobil interneti kullanıcılarının gündemine soktuklarını anlatarak, şöyle devam etti: "Özellikle bu 3.5 milyonla beraber Türkiye'de çok yoğun bir cep telefonundan, PC'lerden mobil ortamda internete giriş kavramı da kullanıcılarımızın gündemine girmiş oldu. Ses dışında toplam veri kullanımına baktığımızda 2 ayda 4 kat arttığını görüyoruz. Bir diğer istatistik de 3G modemlerimizle ilgili. 2008 yılında toplam sattığımız mobil modem sayısını biz 2009 yılında 3G'nin gelişiyle 15 günde yakaladık. 3G'nin ilk 15 gününde neredeyse bir yılda satılan modem kadar, TURKCELL VINN 3G modem satıldı. İnsanlar kuyruğa giriyor. stoklarımıza yüklü miktarda Vınn soktuk. 30 Temmuz'dan bu yana 3G'de 3.5 milyon aboneye ulaştık. 2010 yılında bunun katlanarak devam edeceğini düşünüyoruz. 3G'li ürün ve hizmetlere kullanıcılarda çok büyük ilgi var."
KURUMLAR TURKCELL'İ TERCİH EDİYOR
Türkiye'nin en büyük 500 şirketinin tercih ettiği mobil operatöre baktıklarını ve bu 500 şirketin, şu anda 457'sinin Turkcell kullandığını dile getiren Yener, bunun da Türkiye'nin en büyük şirketlerinin yüzde 92'sinin Turkcell yönünde karar kıldığı anlamına geldiğini anlattı. Yener, bugün itibariyle 36.3 milyon Turkcell abonesi olduğunu vurguladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.