Çarşamba 14.10.2009

6 ADIMDA KRİZ STRATEJİSİ

Giriş fiyatlarını indirdik. Girer girmez alınabilecek çok para olmayan ürünlerin sayısını artırdık
Müşteri alışkanlığından vazgeçmesin diye akla gelmeyecek satın uygulamalarını hayata geçirdik
Geçen yıla göre yüzde 25 daha az satın almayla yüzde 5 daha fazla ciro yapabildiğimizi gördük
Riskten kaçmanın en büyük risk olduğunu gördük
Satış kaybedebiliriz ama müşteri asla; kar kaybedebiliriz ama satış asla stratejisiyle ilerledik
Finansal risk almayacağız. Yeni mağaza açma konusunda iştah ve acelemiz yok. Paraya iki düğüm atıyoruz
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.