Cumartesi 17.10.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 17.10.2009

Arı Tanrıça, ABD'de görücüye çıkıyor

Bee Goddess markasının yaratıcısı Ece Şirin, iki yeni markayla daha vitrine çıkıyor. Aksesuvarı mücevherle birleştirecek Şirin, ABD'de yayınlanacak bir trend show programında da sezon boyunca ürünlerini tanıtacak

Trend uzmanı Robyn Walters tarafından 21. yüzyılın Coco-Chanel'ine benzetilen, İsviçre'de 21. yüzyıla imza atacak mücevher markası seçilen Bee Goddess'ın yaratıcısı Ece Şirin iki yeni markayla daha vitrine çıkmaya hazırlanıyor. Bee - Joy ve Bee - Happy adlı iki yeni markayla içinde aksesuvarın da olduğu daha geniş bir koleksiyon hazırlayacaklarını söyleyen Ece Şirin, "Aklınıza gelebilecek bütün küçük aksesuvar detaylarını mücevherle birleştirebileceğimiz bir koleksiyon hazırlıyoruz. Bu bir kalem de olabilir bir zarf açacağı da" dedi. Geçen hafta ABD'de bir TV programıyla ilgili de anlaşma imzaladıklarını dile getiren Şirin, "Programın adı ve yayın tarihi çok gizli tutuluyor ama trendlerle ilgili bir TV programı olacak. Bee Goddess programda 'Aydınlanmış Lüks' olarak lanse edilecek" dedi. Ginger Puglia'nın yapımcılığını üstlendiği programın ABC kanalında haftaiçi prime time'da yayına başlayacağını dile getiren Şirin, "Programda sezon boyunca bizim ürünlerimiz sürekli kullanılacak. Ayrıca bir programda Bee
Goddess'a özel bir bölüm yapılacak" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.