Cumartesi 17.10.2009
Son Güncelleme: Cumartesi 17.10.2009

Türkiye operasyonu bağımsız oldu

Furukawa'nın yaptığı açılışla Türkiye Satış Ofisi'nin artık bağımsız olarak operasyonlarını sürdüreceğini belirten Brother Türkiye Genel Müdürü Bora Gürçay, "Satış ve pazarlamalara ağırlık vererek tek bir plan yerine her ürün için ayrı pazarlama stratejileri ve konseptler seçiyoruz. Bütün perakendecilerle çalışmak yerine Brother'a yoğunlaşanlarla çalışmak tercihimizdir" dedi. Farklı ürünlere göre pazar payının yüzde 6-8 arasında değiştini kaydeden Gürçay, 2010'da pazarın yüzde 9'una sahip olacaklarını söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.