Çarşamba 21.10.2009 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 21.10.2009 17:47

Piyasalarda çifte rekor!

Avro/Dolar paritesi, Ağustos 2008'den bu yana ilk kez 1,50'nin üstüne çıktı.

Parite, 1,5003 seviyesini gördükten sonra, 1,50'nin altına geriledi.
Avronun, 1,50 psikolojik sınırını aşmasında, ABD Merkez Bankasının faiz oranlarını bir süre daha artırmayacağı beklentisi etkili oldu.

DOLAR 1,4630 LİRAYA, AVRO 2,1890 LİRAYA YÜKSELDİ
İstanbul serbest piyasada, kapanış saatlerinde doların satış fiyatı 1,4630 liraya, avronun satış fiyatı 2,1890 liraya yükseldi.
Alınan bilgiye göre, piyasanın kapanışı itibariyle Kapalıçarşı'da 1,4590 liradan alınan dolar 1,4630 liradan, 2,1850 liradan alınan avro 2,1890 liradan satılıyor.
Serbest piyasada önceki kapanışta 1,4560 lira olan dolar güne 1,4660 liradan, 2,1760 lira olan avro da 2,1800 liradan başlamıştı.
BORSA, 2009 YILI REKORUYLA KAPANDI
İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında (İMKB) Bileşik Endeksi gün sonunda 51.295,19 puana ulaşarak 2009 yılı kapanış rekorunu yeniledi.
İMKB Ulusal 100 Endeksi, ikinci seansta 460,58 puan artarak 51.295,19 puandan rekorla kapandı.
Hisse senetlerinin ikinci seanstaki ortalama değer artışı yüzde 0,91 olarak gerçekleşti.
Endeks bundan önceki 2009 yılı kapanış rekorunu 51.050,87 puanla dün kapanışta kırmıştı.
İlk seanstaki 216,26 puanlık düşüş dikkate alındığında, Borsa endeksi günün tamamında 244,32 puan yükseldi.
Hisse senetleri günlük bazda ortalama yüzde 0,48 değer kazandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.