Giriş Tarihi: 22.10.2009

Koç: Toparlanma dönemine hazırız

Koç Topluluğu'nun Anadolu Buluşmaları'nın 16'ncısı Konya'da gerçekleşti. Topllantıda görüş ve değerlendirmelerini paylaşan Koç Holding Başkanı Mustafa V. Koç, 2009 yılının zor bir yıl olacağını öngörerek, bu doğrultuda tedbirlerini aldıklarını kaydetti. Koç, şöyle devam etti:

EN BÜYÜK 172. ŞİRKETİZ
"2008 Eylül ayıyla birlikte, aldığımız tedbirlerin olumlu sonuçlarını gözlemeye başladık ve ekonomik konjonktüre bağlı olarak yeni hedefler belirledik. Bir yandan olası tehditlere karşı önlem alırken, bir yandan da sektörlerimizdeki fırsatları yakından takip ederek, ne tür alternatifleri değerlendirebileceğimizi inceledik. Böylece, krize hazır olduğumuz kadar, toparlanma döneminden de en iyi şekilde yararlanabilecek altyapı çalışmalarını da tamamladık.'' Sadece Türkiye'nin değil, dünyanın önce gelen şirketlerinden biri olma hedefinde başarıyla ilerlediklerini belirten Koç, "Gururla ifade etmek isterim ki, bugün dünyanın en büyük 172. şirketi konumundayız. Önümüzdeki dönemde odaklandığımız sektörlerde yurt içi ve dışındaki satın alma fırsatlarını takip edecek ve küresel bir oyuncu olma yönünde yeni adımlar atacağız'' dedi. Koç, Tüpraş'ta yatırımın süreceğini, elektrik üretiminde de yeni yatırım planladıklarını açıkladı.
İHTİYATLI OLALIM
Koç, dünya ekonomisinde ve finans sisteminde iyileşme belirtilerinin güçlendiğini ancak düzenlemelerde kalıcı adımlar atılmadığını belirterek, "Hata yapmamak hayatidir. İhtiyatı elden bırakmamalıyız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.