'Olağan şüpheliler gibi müşterinin kâbusu olduk'
Boyner Holding Murahhas Üyesi Cem Boyner "Apo, Mudo, Cem... Olağan şüpheliler gibi her AVM'de aynı isimler. Tüketiciye kâbus olduk" dedi
"BİZ BAROMETREYİZ"
Firmalara başarılı olmak için işlerini bilgisayar oyununa benzetmelerini öneren Boyner "Bilgisayar oyunu gibi fokuslanmayı sağlayın, ulaşılabilir hedefler verin, zorlayıcı olun, feedback alın, hatayı kaldırmayı bilin, eğlenceli olun ve hep karşınızda bir rakibiniz olsun." Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nane ise, perakendecilerin ekonominin barometresi olduğunu belirterek, ''Bugün benzin, döviz yükselse biz anında hissederiz. Tüketici bunu duyduğu an reaksiyona girer ve bunu bize patlatır'' dedi. Nane birlik olarak AMPD'nin bundan sonra AMPBD olacağını söyledi.
'DOKUNUN, GÖRÜN, BAKIN'
Cem Boyner, firmalara da tavsiyelerde bulundu. İşte Boyner'in önerileri:
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA | TCMB duyurdu: Menkul kıymet tesisine ilişkin düzenleme kaldırıldı
- 2 Bakan Bayraktar duyurdu: BOTAŞ ve ExxonMobil, LNG ticaretine ilişkin işbirliği anlaşması imzaladı
- 3 Hatay'da 140 bin hak sahibi evlerine kavuşacak
- 4 11. Dönem Türkiye-Azerbaycan KEK Protokolü imzalandı
- 5 Bakan Bolat 'Son 12 ayın en yükseği' diyerek açıkladı
- 6 Balıkesir’in ihracatı 2,5 milyar dolara koşuyor
- 7 SON DAKİKA: Bakan Şimşek: Vergide adaleti güçlendirmek için düzenlemeler yaptık
- 8 TCMB'nin TL depo alım ihalesine 102 milyar TL'lik teklif geldi
- 9 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 10 Rekabet Kurulu'ndan META'ya 898 Milyon TL ceza