Pazartesi 26.10.2009

'Mekân arıyoruz, 81 ilde mağazamız olacak'

Ne alırsan 1 TL konseptini yeni mağazalara uyarlamaya hazırlanan Teknosa, fiyat avantajını da kullanacak

TEKNOSA Genel Müdürü Mehmet Nane, mağazalarının bulunmadığı şehirlerde de mekân aramaya devam ettiklerini ve 2010'da Türkiye'de 81 ilde mağazaya sahip olmayı planladıklarını bildirdi. 2009'un ilk 9 ayında yüzde 15 büyüdüklerini ifade eden Nane, 'Başarının anahtarı elimizde. Kurduğumuz binanın katlarını düşük fiyat, ürün çeşidi ve mağazanın konumu oluşturuyor. Çatısını ise marka yatırımı' dedi.
İZMİR'DE BOYOZLU AÇILIŞ

65 ilde 230'un üzerinde mağaza sayısı ile toplam 55 milyon ziyaretçiyi mağazalarında ağırladıklarını ifade eden Nane, "Adana'da kebap, İzmir'de boyoz, İstanbul'da çay ve simit dağıttık. Antep'te de katmer. Antalya'daki açılışta tüketiciyi hangi üründen ne kadar geldiği ve satışlar sırasında ne kadar kaldığı konusunda bilgilendirdik. Ürünü alamayan müşteriden bile alkış aldık" dedi.
NE ALIRSAN 1 LİRA

Extra konseptindeki ilk mağazalarını 28 Ekim'de hizmete açılacak olan İzmir Agora Alışveriş Merkezi'nde hayata geçireceklerini ifade eden Nane, 29 Ekim'de Forum İstanbul bünyesindeki Exxtra mağazasını açacaklarını belirtti. Her iki açılıştada "Ne alırsan 1 TL' benzeri sepetler olacak" diyen Mehmet Nane İstanbul'daki açılışta piyasadaki fiyatların çok altında 127 ekran LCD TV satacaklarını da sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.