Çarşamba 28.10.2009

Reklamcılık % 19 düşüşle yılı kapatır

Reklamcılar Derneği Başkanı Yiğit Şardan, 2008'de yüzde 2.2 oranında daralan sektörün 2009 yılını yüzde 16'lık bir daralma ile kapatacağını öngördüklerini söyledi. Şardan, reklamverenler açısından yaşanan sıkıntının envanteri satmakla değil, fiyatların ortalama yüzde 30-35 oranında gerilemesiyle alakalı olduğuna işaret ederek, eylül ayı itibariyle fiyatların geçen seneki seviyelere ulaştığını, bu çerçevede reklam gelirlerinde de yılın son aylarında olumlu bir seyir beklendiğini kaydetti.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.