Çarşamba 28.10.2009

THY Rusya pazarında büyümeye devam ediyor

KÜRESEL ekonomik kriz nedeniyle birçok firma küçülme yolunu tercih ederken, Türk Hava Yolları (THY) büyümeye devam ediyor. Her yıl 3 milyona yakın Rus turistin Türkiye'ye taşındığı Rusya piyasasında THY kapasitesini 2009'da yüzde 40 artırdı. Moskova'da Şeremetova Havalimanı'ndan İstanbul Atatürk Havalimanı'na uçan THY, Moskova Domodedova Havalimanı'ndan Sabiha Gökçen Havalimanı'na da uçuşlara başladı. Yeni hattın açılışı vesilesiyle Moskova Metropol otelde bir program düzenleyen THY, acentelere plaket verdi. Gecede bir konuşma yapan Türkiye Moskova Büyükelçisi Halil Akıncı, THY'nin dünyayı İstanbul üzerinden Rusya ve Orta Asya'ya taşıdığını söyledi. THY Rusya Federasyonu Temsilcisi Mefail Deribaş da Rusya pazarında hızlı bir gelişme sağladıklarını kaydetti. Deribaş, 2004'te 60 bin olan yolcu kapasitesinin 500 bine taşınmasının planlandığını belirtti. İstanbul-Moskova hattında haftalık yedi seferle uçuşlarına başlayan THY, üçü İstanbul biri Antalya olmak üzere günlük sefer sayısını dörde, haftalık uçuşlarını da 28'e çıkarmış durumda. 2006 yılında Moskova hattına, St.Petersburg, Kazan, Rostov ve Ekaterinburg noktaları eklenirken, 2009'da Ufa devreye girdi. 2010 yılında da Soçi ve Novosibirsk şehirleri de THY'nin uçuş noktalarına eklenecek. THY'nin yeni hattı Sabiha Gökçen-Domodedova uçuşları 9 Kasım'da hizmete başlayacak. Günde bir kez planlanan hattın önümüzdeki dönemde geliştirilmesi planlanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.