Giriş Tarihi: 8.11.2009

Fabrika olsaydı 600 kişi çalışacaktı, şimdi bin 800 kişi çalışacak

Malatya'daki alışveriş merkezine sonradan dahil oldunuz... Baştan vardı. Malatyalı işadamları bir araya gelip proje yapmışlardı. Ama arazi ile ilgili sorunlar vardı. Onların aşılması beklendi. Sümerbank yerine tekstil fabrikası yapılması düşünülüyordu. Ama sonra şehrin içinde böyle bir fabrikanın şehre bir şey katmayacağı düşünülünce vazgeçildi. Amcamlar da bu projenin içindeydi. Sonra benim de girmem istendi, hisse alarak ortak oldum. Projeleri yaptık ve halka anlattık.
Ne gibi özellikleri var Malatya'daki alışveriş merkezinin? Bir kere Türkiye'nin en büyük kentsel dönüşüm projelerinden biri oldu. Kentin merkezinde kalmış atıl bir fabrikayı alarak büyük bir alışveriş merkezi, yaşam alanları oluşturduk. Fabrika olarak 600 kişilik bir istihdam yaratacakken, şimdi 1800 kişiyi istihdam edecek. Yanına şimdi bir 5 yıldızlı otel yapılacak.
Bugüne kadar bu alışveriş merkezi için harcanan para ne oldu? 100 milyon lira harcadı ortaklar. Bundan sonra bir 150 milyon lira daha harcayacaklar. Malatyalı 30 işadamının çoğu Malatya dışında yaşıyor aslında. Bu proje için bir araya geldiler.
Türkler ortaklık yapmayı sevmez diye bilinir. Malatyalı işadamları da herhalde ilk kez ortak hareket ediyor? İlk kez böyle bir ortaklık içine girdim. Başlarken 30 ortakla zor olur diye düşünmüştüm. Ama biri "Öyle düşünme, 30 dostun olacak diye düşün" demişti. Sonuçta gerçekten çok
iyi oldu, dostluklar da öyle.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.