Pazar 08.11.2009

Krizden çıkış reçetesi için ayrı telden çalıyorlar

İskoçya'da başlayan G-20 Maliye Bakanları toplantısında teşvik önlemlerinin geleceği tartışılıyor

GELİŞMİŞ ve gelişmekte olan 20 ülkenin maliye bakanları, küresel ekonomik krizden çıkmak için hükümetlerce uygulamaya konulan teşvik önlemlerinin geleceğini tartışıyor. Türkiye'yi Başbakan Yardımcısı Ali Babacan'ın temsil ettiği G-20 Maliye Bakanları toplantısı, İskoçya'daki St Andrews'de dün başladı. ABD, Japonya ve Almanya'nın da içinde olduğu bazı G-20 ülkeleri, büyümeyi desteklemek için alınan teşvik önlemlerinin sonlandırılmasını gündeme getirmek isterken, İngiltere'nin de içinde bulunduğu ülkeler önlemlerin sona erdirilmesi konusunda endişelerini dile getiriyor. İngiltere Maliye Bakanı Alistair Darling, ekonomik toparlanma için en büyük riskin, gerçek bir toparlanma yaşanmadan önlemlerden uzaklaşmak olduğunu kaydetti. İngiltere Başbakanı Gordon Brown da, küresel krizden çıkabilmek için "küresel bir yaklaşıma ihtiyaç olduğunu'' vurgularken, G-20 ülkelerini bankaları daha yükümlü kılabilmek ve güçlendirmek için mali işlerde vergilendirme yapmaya çağırdı. Brown, dünyadaki bankaların yeni "toplumsal sözleşmeler'' yapması gerektiğini de vurguladı. Fransa Maliye Bakanı Christine Lagarde ise aşırılıkları ve ihlalleri durdurmak için daha fazla yapılacak şeyler olduğuna
inanmak istediğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.