Pazartesi 09.11.2009
Son Güncelleme: Pazar 08.11.2009

Deutsche Bank'tan depodaki akordeon sesine 100 bin dolar

Bakımsız depoda 250 çocuğun akordeon çalarak seslerini duyurmaya çalıştığını düşünün. Bu ses Deutsche Bank'ın sosyal sorumluluk projesi ile yerine ulaştı

GELİŞMEKTE olan ülkelerde düzenlenen yüzlerce insanın küçük de olsa projelerine dev kaynaklar ayıran Deutcsche Bank, son durak olarak Türkiye'yi seçti. Deutsche Bank'ın Urban Age projesinden bahsediyoruz. Proje kapsamında yapılanlar oldukça basit aslında. Diğer sosyal sorumluluk projelerinin bir benzeri önce yarışma için adaylar aranıyor. Son olarak finalde kazanan aday açıklanıyor ve bankanın 100 bin dolarlık ödülünü kazanıyor.

YEDİ AYDA SEÇTİLER

Kulağa kolay geliyor ama oldukça kapsamlı değerlendirmeler ve taramalardan sonra buıraya varılmış. Deutsche Bank Urban Age Ödülü, yedi aylık uzun bir maratonun ardından sahibini buldu. Jüride iş insanlarından, London Scholl of Economics öğretim üyelerine kadar bir çok ünlü isim var. Sonuç olarak Ricky Burdett başkanlığında Arzuhan Doğan Yalçındağ, Çağlar Keyder, Behiç Ak, Enrique Norten, Anthony Williams ve Han Tümertekin'den oluşan uluslararası jüri Edinekapı'da 7-14 yaşları arasındaki çocuklara ücretsiz müzik eğitimi sağlayan, Mehmet Selim Baki'nin başlattığı "Barış İçin Müzik" projesini seçti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.