Pazartesi 09.11.2009
Son Güncelleme: Pazartesi 09.11.2009

Erzurumlu çay bardağının performansı devleri solladı

Turkcell'in iştiraklerinden Global Bilgi, ContactCenterWorld.com'un '2009 En İyi Performans Sıralaması' değerlendirmesinde dünya üçüncüsü oldu

Doğu Anadolu'nun ilk teknolojik yatarımı olan Erzurum Çağrı Merkezi'ni açan ve reklam filminde Erzurumlu çay bardağının ağzından çağrı merkezini tanıtan Turkcell'in iştiraklerinden Global Bilgi dünyanın en iyi üç çağrı merkezinden biri seçildi. Müşteri ilişkileri yönetim merkezi Global Bilgi çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu "ContactCenterWorld.com"un ABD'nin Las Vegas şehrinde düzenlenen '2009 En İyi Performans Sıralaması' değerlendirmesinde dünya üçüncüsü oldu. Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, yapılan işin sadece müşterilerin çağrılarına yanıt vermekten ibaret olmadığını, tele market, portföy yönetimi, dış arama ve saha hizmeti gibi alanlarda da hizmet verdiklerini söyledi. "Hedefimiz Türkiye dışındaki komşu ülkelerde de etkinliğimizi artırarak bölgesel liderliği kalıcı kılmak ve liderliğimizi pekiştirmek" diyen Pekkan, Doğu Avrupa, Rusya, Türki Cumhuriyetler ve Orta Doğu'ya kadarki coğrafyada iş hacmini 2010'dan itibaren büyütmeyi planladıklarını, özellikle Rusya pazarının kendileri için çok önemli olduğunu söyledi.
'YURTDIŞINDAN TEKLİF ALDIK'
Kurulduğu ilk yılda 200 masa ile çağrı merkezi hizmeti vermeye başlayan Global Bilgi'nin bugün 5 bin masa ve 7 bin çalışan ile hizmet verdiğini belirten Pekkan, yabancı yatırımcılardan da bencmarking teklifi aldıklarını söyledi. Pekkan, "Bizim geliştirdiğimiz uygulamaları yabancılar kendileri satın almak ve uygulamak istiyor. İşbirliği ve hisse almak için yurtdışından sürekli teklifler geliyor" diye konuştu. Türkiye'de çağrı merkezi sektörünün 35-40 bin arasında masa ve çalışanı bulunduğunu 3 yılda bu rakamın 65 bine ulaşacağını belirten Pekkan, istihdam konusunda ise özürlülere kontenjanlarında daha geniş yer verdiklerini söyledi. Pekkan, "Diyarbakır, Erzurum gibi merkezlerde gerekli şartların sağlandığını yakın zamanda evden çalışan özürlü sistemine de geçeceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.