Son Güncelleme: Pazartesi 09.11.2009
Erzurumlu çay bardağının performansı devleri solladı
Turkcell'in iştiraklerinden Global Bilgi, ContactCenterWorld.com'un '2009 En İyi Performans Sıralaması' değerlendirmesinde dünya üçüncüsü oldu
'YURTDIŞINDAN TEKLİF ALDIK'
Kurulduğu ilk yılda 200 masa ile çağrı merkezi hizmeti vermeye başlayan Global Bilgi'nin bugün 5 bin masa ve 7 bin çalışan ile hizmet verdiğini belirten Pekkan, yabancı yatırımcılardan da bencmarking teklifi aldıklarını söyledi. Pekkan, "Bizim geliştirdiğimiz uygulamaları yabancılar kendileri satın almak ve uygulamak istiyor. İşbirliği ve hisse almak için yurtdışından sürekli teklifler geliyor" diye konuştu. Türkiye'de çağrı merkezi sektörünün 35-40 bin arasında masa ve çalışanı bulunduğunu 3 yılda bu rakamın 65 bine ulaşacağını belirten Pekkan, istihdam konusunda ise özürlülere kontenjanlarında daha geniş yer verdiklerini söyledi. Pekkan, "Diyarbakır, Erzurum gibi merkezlerde gerekli şartların sağlandığını yakın zamanda evden çalışan özürlü sistemine de geçeceğiz" dedi.
EN SON HABERLER
- 1 İstanbul-Sivas arası YHT seferleri başladı
- 2 Kredi notu yükseltildi! Uluslararası derecelendirme kuruluşundan Flaş karar: Türkiye ekonomisi güven tazeledi!
- 3 Arnavutköy Emlak Konut GYO-THY kura sonuçları canlı yayında belli oluyor! İşte isim isim o liste
- 4 "Karayolları ulaşım yatırımlarının lokomotifidir"
- 5 SON DAKİKA: Bakan Işıkhan duyurdu! 81 ilaç geri ödeme listesine alındı
- 6 Akaryakıt fiyatları için yeni karar! Resmi Gazete'de yayımlandı: 15 Mayıs itibariyle geçerli olacak
- 7 Emeklinin 4 aylık zam oranı tek tek hesaplandı! İşte o tablo
- 8 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu
- 9 S&P, Türkiye’nin kredi notunu yükseltti
- 10 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor