Giriş Tarihi: 9.11.2009

Perakende ajanları AVM'leri gezip kusurları ihbar edecek

EKONOMİK krizle birlikte yaşanan kepenk kapatma, el değiştirme ve verimsiz noktaları kapatma sorunlarıyla yüzleşen alışveriş merkezleri (AVM), AYD ve Soysal Danışmanlık önderliğinde bu ay itibariyle ölçümleme yapmaya başlıyor. Yılda 6 kez belirli olmayan zamanlarda AVM'ye girecek meçhul müşteri aracılığıyla yapılacak ölçümlemelerde çalışanların davranışları, ürün sergileme, temizlik, fiyatlandırma, etkinlik gibi farklı alanlarda değerlendirme yapacak meçhul müşteri sonuçları da AVM yönetimiyle paylaşacak. Bir yıl sonunda ortaya çıkan raporlardan da AVM'lerin yaptığı hatalar ve en verimli ve verimsiz
AVM'ler ortaya çıkacak.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.