Pazartesi 09.11.2009
Son Güncelleme: Pazar 08.11.2009

Türk makinelerini Koç Eczacıbaşı ve Boyner tanıtacak

Makine Tanıtım Grubu'nun yerli kullanımı artırmayı hedefleyen 'Tıkır Tıkır' kampanyasının yeni reklam filminde Mustafa Koç, Bülent Eczacıbaşı ve Cem Boyner oynayacak

Makine Tanıtım Grubu'nun Türk makinesini iç ve dış pazarlarda tanıtmayı ve yerli makine kullanımını artırmayı hedefleyen 'Tıkır Tıkır' sloganlı kampanyası yeni bir aşamaya geçiyor. Kampanyanın ikinci bölümündeki reklam filmlerinde Türkiye'nin önde gelen işadamları oynayacak. Türk makineleri ile çalışmaktan oldukça memnun olduklarını anlatacak işadamları arasında Mustafa Koç, Cem Boyner ve Bülent Eczacıbaşı gibi isimler de yer alacak. Makine İhracatçıları Birliği Başkanı Adnan Dalgakıran, kampanyanın üçüncü etabında ise Türkiye'nin birçok bölgesinden makine satıcıları ile makine alıcılarını bir araya getirerek neden Türk makinesi almak yerine ithalat yaptıklarını bire bir soracaklarını kaydetti. Bu sayede sektörün de yapması gerekenleri yapacağını ifade eden Dalgakıran, "Bugün 25 milyar dolarlık makine ithalatımız var. 15 milyar dolarlık da Türk makinesi iç pazara satılıyor. Yani Türkiye'de 40 milyar dolarlık bir makine piyasası bulunuyor. Ayrıca 11 milyar dolarlık da yurtdışına ihraç ediyoruz. Bu rakamlar son derece önemli" dedi. Bankalar ile de bir görüşme içinde olduklarını belirten Dalgakıran Türk makinesi satın alanlara yarım günde kredi verilmesi konusunda bazı bankalar ile anlaşmaya vardıklarını
söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.