Cumartesi 14.11.2009

İstanbul'un tarihi simgeleri camla yeniden hayat buldu

2010 İstanbul Koleksiyonu 1 Aralık'tan itibaren Paşabahçe mağazalarında satışa sunulacak. İstanbul'un simgelerinden oluşan koleksiyon 32 parçadan oluşuyor

PAŞABAHÇE Mağazaları, 1997'den bu yana sunduğu özel koleksiyonların 9'uncusu "İstanbul Koleksiyonu"nu Santral İstanbul Enerji Müzesin'de düzenlediği toplantıyla tanıttı. "İkibin yıllık ortak yaşam çağrısı" sloganıyla hazırlanan 32 parçalık koleksiyon 1 aralıktan itibaren Paşabahçe Mağazaları'nda satışa sunulacak. Türkiye Şişecam Fabrikaları AŞ. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Kırman, 2010 koleksiyonunun ana temasının İstanbul olduğunu belirterek, "Bu temayı seçmemizin nedeni İstanbul'un 2010 Kültür Başkenti olmasının yanı sıra, Atatürk'ün kurduğu Şişecam'ın 2010'da 75. yılını kutlayacak olması. Aynı zamanda bu koleksiyon çalışmalarını bir sosyal sorumluluk projesi olarak ele alıyoruz" dedi. Kırman, 2010 İstanbul Koleksiyonunun 8 ana başlık altında toplam 32 parçadan oluştuğuna değinerek, koleksiyonda, İstanbul'un simgeleşmiş yapıları, eşyaları, mabetleri, çiçekleri ve hayvanları, semtleri, sütün ve dikilitaşları, lezzetleri ile kıyafetlerinin özgün cam tasarımlarıyla evlere taşındığını ifade etti. Her üründen sadece 2 biner adet üretileceğini ve tükendiğinde yenilerinin tekrar üretilmeyeceğini söyleyen Kırman, "1 Aralık itibariyle koleksiyon ürünlerimiz Paşabahçe mağazalarında satışa sunulacak. İstanbul Koleksiyonu'nun da diğer koleksiyonlar gibi ilgiyle karşılanacağını düşünüyorum. daha önceki koleksiyon ürünlerimiz, çeşitli ziyaretler ve görüşmeler sırasında Türk devlet adamları tarafından diğer ülkelerin devlet adamlarına hediye olarak sunuldu. Örneğin Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün Erivan ziyaretinde Ermenistan Cumhurbaşkanı'na bu ürünlerden hediye ettiğini biliyoruz" diye konuştu. Kırman, koleksiyon tasarımlarının Aydan Öner, Aslı Ardaç ve Müge Bozbeyli öncülüğündeki yaklaşık 50 kişilik ekip tarafından hazırlandığı bilgisini vererek, 2010 İstanbul Koleksiyonu'nda önceki koleksiyonlardan farklı olarak ilk kez ayna konseptinin de kullanıldığını kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.