Pazar 15.11.2009

Yardıma ihtiyacı olana proje yapan 'Turkcell Gönüllüleri'ne ödül

Yardıma ihtiyacı olanlara ürettikleri projeler ile destek veren Turkcell Gönüllüleri, "Hayat Ormanı" projeleriyle PR News Nonprofit PR Awards'da Onur Ödülü'nü kazandı

TURKCELL çalışanlarının oluşturduğu Turkcell Gönüllüleri, "Hayat Ormanı Derneği"ndeki gönüllü çalışmalarıyla PR News Nonprofit PR Awards'da (Kâr amacı gütmeyen PR Ödülleri) İç İletişim kategorisinde "Onur" ödülünü kazandı. Washington Press Hall'da düzenlenen törenle Turkcell Gönüllüleri adına ödülü alan Turkcell İç İletişim Bölüm Başkanı Yusuf Özer, "7 sene önce başladığımız yolculukta binlerce çocuğun gülümsemesi için bir şeyler yapalım demiştik. Geldiğimiz yer bizi o kadar heyecanlandırıyor ki... Bize "Ne yapıyorsunuz?" diye sorulduğunda şu yanıtı veriyoruz "Turkcell çalışanlarının farklı hayatlarla tanışmalarını sağlarız. Bu hayatlara değer katarız. Farklı sosyal sorumluluk çalışmalarını sadece uzaktan izlemeyiz, 'Ben ne yapabilirim'i sorgularız. Elimizi taşın altına koyarız. Hep birlikte şeyleri değiştirebileceğimize, bir çocuğun bile ufkunu açmanın paha biçilmez değerine inanırız." Ödülü projelerimizin başarısının yanı sıra bu işe gönül veren 500'ü aşkın düzenli gönüllüye ulaştığımız için aldık. Bu ödülle heyecanımız, inancımız inanın 2 katına çıktı." şeklinde konuştu. Turkcell Gönüllüleri, 2007 yılında da International Public Relations Association'dan Dünya Altın Ödülü'ne layık bulunmuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.