Perşembe 19.11.2009
Son Güncelleme: Perşembe 19.11.2009

Domuz gribi, market rafında kuru meyve sıkacağı bırakmadı

Darty CEO'su Esgin, A gribi nedeni ile katı meyve sıkacaklarının yok sattığını, gribin patladığı ekim ayında 3 bin sıkacak sattıklarını söyledi

Darty CEO'su Nedim Esgin, eylül sonu itibariyle son bir yılda Türkiye'de elektronik perakende pazarının yüzde 15.7 daraldığını kaydetti. Esgin Darty'nin ise 9 mağazasından 6'sının cirosunu arttırdığını, 3'ünde ise ciro kaybı yaşandığını söyledi. Darty'nin Eyüp Flatofis mağazasında yılı değerlendiren Esgin, domuz gribi nedeniyle raflardaki kuru meyve sıkacaklarının yok sattığını söyledi ve ekledi: "Domuz gribinin patladığı ekimde 3 bin adedin üzerinde katı meyve suyu sıkacağı sattık. Bu ürünler kampanyalı da, kampanyasız da yok satıyor." Geleneksel teknoloji ürünlerinin satışında düşüş yeni nesil ürünlerde artış olduğunu söyleyen Esgin, Darty'nin yeni nesil ürünlerde performansının yüksek olduğuna değindi. Esgin, navigasyon ürünlerinin yüzde 16'sının, LED TV'lerin yüzde 4'ünün, akıllı telefonların yüzde 19'unun kendilerince satıldığını belirtti.

HER YIL 5 YENİ MAĞAZA

Yılda 5 yeni mağaza hedeflerini sürdürdüğünü açıklayan Esgin, "Aralık'ta Pendik Marintürk'de açacakları mağaza ile bu yılki 5 mağaza hedefimizi tamamlıyoruz" dedi. Esgin, Şubat 2010'da Ankara Kentpark'da bir mağazanın devreye alınacağını, 2010 için planlanan 5 mağazanın her biri için 2.5-3 milyon euroluk yatırım gerektiğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.