Yaşar, müşteri sadakati ile 1.3 milyar TL ciroyu yakaladı
Yaşar Holding, ilk 9 ayda 1.3 milyar liralık konsolide satış gerçekleştirdi. Şirketin brüt kârı yüzde 11 arttı. Yaşar, 2010-2014 döneminde yıllık yüzde 10 büyüme hedefi koydu
YENİ İŞ KOLLARI
Aktaş, likidite ve verimlilik artışına yönelik çalışmaları ve etkin risk yönetimi ile topluluğun krizde kârlılığını artırmayı başardığını ifade etti. Stratejik olmayan iş kollarına yönelik projelerin hayata geçirilmeye başlandığını kaydeden Aktaş, dönem kârında geçen yılın aynı dönemine göre önemli bir artış sağlandığını, kârlılık oranlarının da yükseldiğini, 9 aylık dönemde 1.3 milyar lira net satış gerçekleştirildiğini vurguladı. Aktaş, "Ana iş kollarında pazar ve tüketici odaklı kârlı büyüme'' hedefi doğrultusunda 2009'da da sağlam bir şekilde ilerlendiğini, bu başarıda, Pınar ve DYO'nun marka gücü, ürün kalitesi, kurum itibarı ve müşteri sadakatinin önemli payı olduğunu ifade etti.
EN SON HABERLER
- 1 SDN Summit 2024 İstanbul'da gerçekleştirildi
- 2 İstanbul'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 4 Bakan Kacır: KOSGEB şehir şehir gezecek ve girişimci seçmelerine başlayacak
- 5 SMMM'de takvim belli oldu! Resmi Gazete yayımlandı!
- 6 SON DAKİKA: Bakan Işıkhan'dan asgari ücret açıklaması
- 7 Bakan Uraloğlu'dan Sivas-İstanbul YHT seferleri açıklaması
- 8 Bakan Şimşek: KDV artışı yapılmadı! Gıdada istismara geçit verilmeyecek
- 9 TESK Başkanı'ndan düğün sezonu açıklaması: 500 milyar TL'lik katkı...
- 10 Bakan Yumaklı: Etlik Veteriner Enstitüsü'nde yıllık 700 bin test ve analiz yapılıyor