Pazar 22.11.2009

Yaşar, müşteri sadakati ile 1.3 milyar TL ciroyu yakaladı

Yaşar Holding, ilk 9 ayda 1.3 milyar liralık konsolide satış gerçekleştirdi. Şirketin brüt kârı yüzde 11 arttı. Yaşar, 2010-2014 döneminde yıllık yüzde 10 büyüme hedefi koydu

Yaşar Holding'in 2009 yılının 9 aylık döneminde konsolide net satış gelirleri 1.3 milyar lira olarak gerçekleşti. Yaşar Holding CEO'su Dr. Mehmet Aktaş, yaptığı yazılı açıklamada, yaşanan ekonomik daralmanın tüm sektörleri farklı boyutlarda etkilediğini, Yaşar Topluluğu'nun ise krizin başlangıcından itibaren küresel gelişmeleri ve Türkiye'de biriken riski yakından izleyerek, işletme sermayesi ve maliyet optimizasyonu projelerini proaktif olarak uygulamaya aldığını belirtti.
YENİ İŞ KOLLARI

Aktaş, likidite ve verimlilik artışına yönelik çalışmaları ve etkin risk yönetimi ile topluluğun krizde kârlılığını artırmayı başardığını ifade etti. Stratejik olmayan iş kollarına yönelik projelerin hayata geçirilmeye başlandığını kaydeden Aktaş, dönem kârında geçen yılın aynı dönemine göre önemli bir artış sağlandığını, kârlılık oranlarının da yükseldiğini, 9 aylık dönemde 1.3 milyar lira net satış gerçekleştirildiğini vurguladı. Aktaş, "Ana iş kollarında pazar ve tüketici odaklı kârlı büyüme'' hedefi doğrultusunda 2009'da da sağlam bir şekilde ilerlendiğini, bu başarıda, Pınar ve DYO'nun marka gücü, ürün kalitesi, kurum itibarı ve müşteri sadakatinin önemli payı olduğunu ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.