Salı 24.11.2009
Son Güncelleme: Salı 24.11.2009

Ajda bardağı 20, Asena ise yılda 15 milyon adet satıyor

Gürallar Artcraft Yönetim Kurulu Üyesi Esin Güral Argat, iç piyasada yılda 400 milyon adet çay bardağının satıldığını, bu rakamın 100 milyon adedini ise kendi markaları ile sattıklarını söyledi. En fazla ilginin ünlülerin adı ile pazara sunulan çay bardaklarında görüldüğünü ifade eden Argat, "2004 yılında piyasaya çıkardığımız 'Ajda' bugüne kadar 20 milyon adet sattı. 'Asena' yeni bir marka olmasına karşın satışları 15 milyonu buldu. Şimdi Diva markası ile yeni bir çay bardağı üreteceğiz" dedi. Gürallar Artcraft'ın 2010 yılı hedefleriyle ilgili düzenlenen basın toplantısında konuşan Argat, ekonomik kriz nedeni ile ocak ayında üretim hatlarını bir ay kapatmak zorunda kaldıklarını, bir ay sonra 12 üretim hattının sekizini, şimdi ise 11 üretim hattını açtıklarını belirtti. 76 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Argat, Avrupa'daki süpermarketler zincirlerinin raflarında bin 500'e yakın ürün çeşitlerinin bulunduğunu kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.