Çarşamba 25.11.2009 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 25.11.2009 18:05

156 bin abonenin hattı kesildi

Bilgi ve belgelerinde eksiklik ve yanlışlık bulunan yaklaşık 156 bin GSM abonesinin haberleşme şebekesi ile bağlantısı kesildi.
5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu'nun Geçici 5. maddesi kapsamında, GSM mobil telefon hizmeti sunan işletmecilerdeki bilgi ve belgelerinde eksiklik ve yanlışlık bulunan abonelerin bilgilerini güncellemeleri için verilen süre 10 Kasımda sona ermişti.
Güncellenmesi sağlanamayan hatlar, işletmeci tarafından haberleşme şebekesi ile bağlantısının kesileceği yönünde uyarı yapılabilmesi için 17 Kasıma kadar aramalara açık tutuldu. 18 Kasım tarihi itibarıyla yaklaşık 156 bin GSM abonesinin haberleşme şebekesi ile bağlantısı kesildi. Kimlik bilgilerindeki eksikliklerin tamamlanmasının ardından, hatların haberleşme şebekesi ile bağlantısı yeniden sağlanacak.
Yine aynı düzenleme ile, vatandaşlar, bir kereye mahsus olmak üzere, başkası adına kayıtlı olan ancak kendilerinin kullandığı hatları da 10 Kasım 2009 tarihine kadar, hiçbir vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüğe tabi olmaksızın, üzerlerine kaydettirebileceklerdi. Buna göre, 372 bin kişi, kullandığı ancak başka birinin üzerine olan hattı kendi üzerine geçirdi. Söz konusu hatların eski aboneleri, yapılan işleme taahhütnamenin imzalandığı tarihten itibaren bir yıllık zamanaşımı süresi içinde itiraz edebilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.