Perşembe 26.11.2009
Son Güncelleme: Perşembe 26.11.2009

Metro, markalarının payını ikiye katlayacak

Metro Market CEO'su Muller, 2012'ye kadar market markalı ürünlerinin satış oranını yüzde 10'dan 20'ye çıkarmayı hedeflediklerini söyledi

Market markalarına yapılan tüketici harcamalarındaki artış Metro'yu da bu alanda yeni yatırımlar yapmaya yöneltti. Almanya'nın Düsseldorf kentinde profesyonel müşterilerinin ihtiyacını karşılamaya yönelik 6 özel markayı kapsayan yeni market markalı ürün stratejisini tanıtan Metro Toptancı Market Üst Yöneticisi (CEO) ve Metro Group Yönetim Kurulu Üyesi Frans W. H. Muller, 2012'ye kadar, kendi marketlerinin markasını taşıyan ürünlerinin satış yüzdesini yüzde 10'dan yüzde 20'ye çıkarmayı hedeflediğini bildirdi. 15 ülkeden gazetecilerin katıldığı basın toplantısında konuşan Muller, "2008 yılı rakamları dikkate alındığında, bu artış toplam 6 milyar euro değerinde bir satış anlamına geliyor'' diye konuştu. Muller, yeni market markalı ürün stratejileriyle, ana müşterileri olan oteller, restoranlar, tüccarlar ve ofislerin özel ihtiyaçlarına daha derinlemesine odaklandıklarını, kişiye özel çözümler sunduklarını söyledi. Metro market markaları, Aro, Fine Food, Horeca Select, H-Line, Rioba ve Sigma'dan oluşuyor.
'2010 YILINDA YATIRIMLARIMIZI ARTIRACAĞIZ'
Türkiye pazarı için 2010'da çok pozitif olduklarını belirten Muller "2010'da Metro Cash & Carry, Real, Media Markt'ta yatırımlarımızı kesinlikle artıracağız. Türkiye'de birçok mağaza açılışı yapacağız. İki hafta sonra denetimcilerin ve hissedarların toplantısı var. Ne kadar yatırım yapılacağına karar verilecek'' dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.