Cuma 27.11.2009

Pınar, Suriye ve İran pazarına girecek

TÜRKİYE'NİN önde gelen gıda üreticilerinden Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu, dış pazarlarda da büyümeye devam ediyor. 40'a yakın ülkeye su, süt ve et ürünleri ihraç eden Pınar, Suriye ve İran pazarına da giriyor. İhracat için gerekli izinlerin alınması çalışmalarına 2007 yılında başlanan ve İran Sağlık Bakanlığı Heyeti'nin yapmış olduğu incelemelerde, teknik altyapı, kalite ve hijyen sağlama kriterlerini yerine getiren Pınar Süt, Türkiye'den ihracatına izin verilen ilk süt ürünleri markası oldu. İlk etapta başkent Tahran ve çevresinde satışa sunulan Pınar markalı süt ve peynir ürünlerinin, geçtiğimiz Ekim ayında İran'da açılan Carrefour mağazalarında da satışı gerçekleştiriliyor. Pınar Labne ile yeni tanışan Suriye ise; şu an kişi başı Labne tüketimi en yüksek olan ülkelerden biri. Pınar Labne kalitesi, lezzeti ve Türkiye'de üretilen bir ürün olması sebebiyle özellikle Suriyeli gençler tarafından severek tüketiliyor. Pınar'ın faaliyetlerinin yalnızca ülke sınırları içinde kalmadığını ve 40'ya yakın ülkeye 35 milyon dolarlık ihracat gerçekleştirdiklerini söyleyen Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Ali Sözen "İhracatta öncelikli olarak Ortadoğu ve Körfez ülkelerine odaklandık. Bugün Türkiye'nin süt ürünleri ihracatının önemli bir kısmını Pınar gerçekleştiriyor. Ortadoğu'da ambalajlı pazarda Pınar Labne, pazar payı ile lider konumdadır''dedi. Sözen Pınar'ın bölgenin damak zevkine uygun ürünler ürettiğini ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.