Giriş Tarihi: 13.12.2009

Sarar satılmayan bir tek kutuplar kaldı!

Dünyada Sarar hangi noktada?
Son olarak İsviçre Bad Ragaz'da 18.ci mağazayı açtık. Çok önemli turizm merkezi. Avrupa'nın en önemli turizm bölgelerinde şuanda alışveriş merkezlerindeyiz. Amerika'da 9.mağaza geliyor. New York Madison Avenue'dan sonra, şimdi de son olarak Washington'da mağaza açıyoruz. Hem de Beyaz Saray'a komşu bir noktada. Bir kutuplar kaldı ürünümüzün satılmadığı yer olarak... Amerika ve Avrupa'dakiler bizim kendi mağazalarımız. Bunun dışında toplam 400 noktadayız, franchise ve corner'larla...
Avrupa'da ne kadar tanınıyorsunuz?
Örneğin, Düsseldorf'ta açmış olduğumuz showroom Avrupa'nın en prestijli caddelerinden ve bölgelerinden biri. Gucci, Dolce Gabbana komşusuyuz. Bulunduğumuz yerde başka Türk markası yok.
13,5 yıl Hugo Boss'a üretim yaptınız. Şimdi kimlere yapıyorsnuuz?
Şimdi Burberry (50 bin trençkot, 300 bin gömlek) var. Espirit, Marco Polo, Cinque... Fabrika sadece Sarar'a çalışmıyor. Avrupa'nın en büyük üreticisi durumundayız. Üretim olarak günlük 4 bin 500 takım çıkıyor, bin 500 mont-kaban-palto, 7 bin 500 gömlek...Bazen 6-7 gün fabrika çalışıyor... İşin durumuna göre... Bu rakamlarda Avrupa'da üretici yok. İtalya'dan en büyük satın alımcı biziz kumaş olarak. Kumaşlarımızın yüzde 95'i İtalyan...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.