Giriş Tarihi: 14.1.2010

Hamburg ve Londra'yı eledik İstanbul'u batının merkezi yaptık

"Hamburg ve Londra geçmiş, İstanbul gelecek" diyen Li&Fung Başkanı Victor Fung, batının merkezine Türkiye'yi aldıklarını belirtti

Dünyanın en büyük tedarik şirketlerinden Li&Fung, dünya operasyonunun batı bölümünün merkezini Türkiye yapacak. 100 yıllık tarihe sahip olan Li&Fung'un Grup Başkanı Victor Fung, Avrupa merkezi olarak Hamburg, Londra ve İstanbul arasından seçim yaptıklarını söyledi. Victor Fung, İstanbul'u bir üs olarak düşündüklerini ve Orta Doğu, Avrupa ve Kuzey Afrika'ya buradan açılacaklarını söyledi. Firmanın planları arasında Türkiye'de farklı bölgelerde ofisler açmak da var. İstanbul'da 5 bin 400 metrekarelik yeni bir merkezle hizmet verecek olan Li&Fung Limited Grup Müdürü William Fung ise Türkiye'de 2010'da 1 milyar dolarlık bir ciro hedefi beklediklerini söyledi. İstanbul'un son derece önemli bir moda merkezi olduğuna dikkat çeken Fung, "İstanbul pahalı ancak, son derece önemli bir moda merkezi. Bence Türkiye, yeni İtalya olacak" dedi. İstanbul'un Avrupa pazarına girişinde büyük önem taşıdığının altını çizen Fung, "Bu nedenle Fas, Portekiz, Bulgaristan, Romanya, Litvanya, Letonya ve Mısır gibi ülkeler de bulunan ofislerimiz İstanbul'a raporlama yapacaklar" dedi. 40 ülkede, 14 bin çalışanı ile 15 bin uluslararası tedarikçi kanalı ile; 2000 global müşteriye hizmet veren şirket, 15 milyar dolarlık ciroya sahip.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.