Giriş Tarihi: 15.1.2010

Casper: Tek PC markası Türkiye pazarı için çok az

2013 yılında 1 milyon bilgisayar üretimini hedef olarak belirleyen Casper, marka yelpazesini Aidata ile genişletiyor. Yıllık üretim kapasitesini artırmak için farklı markalara da üretim yapmayı hedefleyen Casper Yönetim Kurulu Başkanı Altan Fakılı, 2009'u yüzde 25 artışla tamamladıklarını söyleyerek "Tek bilgisayar markası Türkiye gibi büyük bir pazar için yetmez. Biz sürekli büyümemize rağmen ulaşamadığımız kanallar var. Türkiye'de teknoloji marketleri arasında dünya çapında markaların rekabeti var. Böylesine hızlı büyüyen pazarda birden fazla markaya sahip olmamız kaçınılmaz" dedi. Fakılı, 341 bin 562 adetlik satış rakamına ulaştıklarını söyleyerek 2009'u 340 milyon TL ciro ile kapattıklarını açıkladı. Casper İcra Kurulu Başkanı (CEO) Charlotte A. Lamprecht de, 2013'te 1 milyon adetlik satış hedefleri olduğunu belirterek, 2010 yılı için yarım milyon adet satış rakamına ulaşmayı amaçladıklarını vurguladı. Geçen yıl 9 model çıkardığını anımsatan Lamprecht bu yıl bu sayıyı 15'e çıkardıklarını ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.