Pazartesi 18.01.2010

192 bilanço sağanak olup piyasaya yağacak

ABD'li şirketlerin bilançoları piyasanın ateşini yükseltecek

HERKESİN gözü ABD şirketlerinin 2009 son çeyrek bilançolarında. 192 şirketin açıklayacağı rakamlar, borsaların yönünü çizecek ABD şirketleri 2009'un son çeyrek bilançolarını açıklamaya bu haftada devam edecek. Hafta içerisinde açıklanacak 192 şirketin finansal sonuçları merakla bekleniyor. Bu şirketlerden 5'i Dow Jones 30 endeksine, 57'si ise S&P 500 endeksine dahil olduğu için önemleri bir kat daha artıyor. Önceki bilanço sezonlarında piyasalarda oynaklığın yükselmiş, ama beklentilerin üzerinde gelen kâr rakamları sayesinde piyasalar coşku ile yükselmişti. Uzmanlar yılın son çeyreğinde kârlarının yine beklentilerin üzerinde gerçekleşeceğini tahmin ediyor. Bazı bankaların ise hisse başına zarar ettirmeye devam edeceği öngörülüyor.
FIRTINA SALI GELİYOR

Haftanın ilk önemli rakamları Salı günü açıklanacak olan Citigroup ve IBM'den gelecek. Citigruop'un hisse başına 0.33 dolar zarar açıklayacağı öngörülüyor. Bankanın 2008 son çeyrekteki zararı hisse başına 2.44 dolar olmuştu. IBM'in karlılığını artırarak hisse başına 3.47 dolar kar açıklayacağı tahmin ediliyor. Haftanın diğer bilançoları ise şunlar olacak: Çarşamba günü Bank of America, e-Bay, Starbucks ve Wells Fargo, Perşembe günü American Express, Google, Cuma günü General Electric.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.