Cumartesi 23.01.2010

'Migros 5 yıl içinde kârı ikiye katlar yıl sonunda 6.8 milyar doları yakalar'

Migros Yönetim Kurulu Başkanı Özaydınlı, satın almalara açık olduklarını, ana hissedarın ise satma planının olmadığını söyledi

TARIM ve Köyişleri Bakanı Mehdi Eker'in de katıldığı İyi Tarım Ürünleri'nin uygulamasıyla ilgili düzenlenen toplantıda konuşan Migros Yönetim Kurulu Başkanı Bülend Özaydınlı, geçen yılı 6 milyar TL ciro ile kapattıklarını söyledi. Şirketin bu yıl yüzde 18 - 20 arası artışla 6.8 milyar liralık ciro hedefinin olduğunu belirten Özaydınlı, "2010 bütçesini, bir önceki yıla göre daha iyi bir yıl olacak beklentisiyle değerlendiriyoruz. Önümüzdeki 5 yılda şirketin cirosunu ve kârını ikiye katlamayı hedefliyoruz" dedi. Sektörde yeni satın almaların gerçekleşebileceğini belirten Özaydınlı, bu konuda açık olduklarını ve satın almalar da dahil şube sayılarını artırmak istediklerini söyledi. Bu yıl için en az 400 şube açma hedefi koyduklarının altını çizen Özaydınlı, Migros'un ana hissedarının ise yakın zamanda bir satma planının olmadığını söyledi.
Meyve sebzede fiyat düşecek
MİGROS genelinde tüm meyve ve sebzelerin Tarım Bakanlığı'nın başlattığı 'İyi Tarım Ürünleri' projesi kapsamında sertifikalı olduğunu belirten Özaydınlı, bu kapsamda 2 bin üreticiden alım yaptıklarını söyledi. Özaydınlı, söz konusu ürünlerin fiyatlarında bir artış olmadığını, önümüzdeki dönemde fiyatlarda gerileme bile beklediklerini kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.