Giriş Tarihi: 24.1.2010 11:34 Son Güncelleme: 24.1.2010 11:35

Depoyu dolduran azaldı

Yılbaşında gelen zamlarla benzinli bir otomobilin 55 litrelik deposunu doldurmanın maliyetinin 200 lirayı geçmesi, birçok kişinin aracına 50 lirayı geçmeyen miktarlarda yakıt almasına yol açtı.

Alınan bilgiye göre, yeni yıla girerken yapılan ÖTV artışı ile birlikte 95 oktan kurşunsuz benzinin litresi 3,64 liraya çıktı.
Bu artış 55 litrelik depoyu doldurmanın maliyetini, yaklaşık 13 liralık bir yükselmeyle 200 liranın üzerine taşıdı. Depoyu doldurmanın maliyetinin artması, birçok kişinin akaryakıt istasyonlarından 50 lirayı geçmeyen miktarlarda yakıt olmasına yol açtı.
Bursa'daki bazı akaryakıt istasyonu işletmecileri, zamdan sonra depoyu dolduran kişi sayısının azaldığını, genellikle 20, 30 ve 40'ar liralık benzin verdiklerini belirterek, bugünlerde sadece şirket araçlarının depolarını doldurduklarını söyledi.
Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Nazım Kaya ise ülkenin dört bir yanında vatandaşların araçlarına azar azar yakıt alabildiğini belirtti.
Bu durumun bir anlamda tepki olduğunu belirterek, ''Depoyu doldurabilecek kadar maddi imkanı olanlar bile 20 liralık yakıt alarak zammı protesto ediyor. Birçok kişi, birliği arayıp akaryakıtta ÖTV artışına karşı açtığımız davanın ne zaman sonuçlanacağını soruyor. Ben de aracıma 30'ar liralık yakıt alarak birçok vatandaş gibi zamlara karşı tepkimi gösteriyorum'' dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.