Pazartesi 25.01.2010
Son Güncelleme: Pazartesi 25.01.2010

Marshall'la kentsel dönüşüm İstanbul'u dolaşacak

Bilgi Üniversitesi yüksek lisans programının kentsel dönüşüm eleştirileri İstanbul'u dolaşacak

Kentsel dönüşüm projelerinin uzun süredir tartışıldığı İstanbul'da yeni yeni eleştiriler geliyor. Bunlardan birini hazırlayan Bilgi Üniversitesi'nin mimari tasarım yüksek lisans programı öğrencileri alternatifleri İstanbullular'la paylaşmayahazırlanıyor. Marshall'ın sponsorluğunda sergiler açacak olan öğrenciler, güncel konulara değinecek. İstanbul'un ve mimarlığın son dönemdeki gelişmelerine ve kentsel dönüşüm süreçlerine eleştirel yaklaşımlar getirmeyi amaçlayan sergi, 2009-2010 akademik yılı güz döneminde BİLGİ-MİMARLIK programında Selçuk Avcı, Cem Çelik, Can Çinici, Tansel Korkmaz, Mehmet Kütükçüoğlu ve Murat Tabanlıoğlu atölyelerinde üretilen projelerden oluşuyor.
BEŞ FARKLI BÖLGE
İstanbul' un beş farklı bölgesine odaklanılan sergiler Marmaray projesiyle kilit bir rol üstlenecek ve arkeolojik bir park haline gelecek Yenikapı bölgesini içine alıyor. Projeler kapsamında ayrıca Asya yakasında Haydarpaşa Garı ve çevresinin yanı sıra liman ve ticaret merkezi Sirkeci'ye kültürel işlev katılması öngörülüyor. Şişli meydanına bir aylaklık mekanı olarak çağdaş kütüphane programlarının yüklenmesi konuları da ele alınan diğer projeler arasında. Sergi, 15 Nisan'a kadar İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsü E-3 Galerisi'nde ziyarete açık olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.