Salı 26.01.2010
Son Güncelleme: Pazartesi 25.01.2010

Zirveyi boykot ettiren 'One minute' tartışması Davos albümüne girdi

Türkiye'nin ilk kez hükümet nezdinde temsil edilmeyeceği Davos Ekonomik Forumu yarın başlıyor. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Ali Babacan ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek bu yıl 40'ıncısı gerçekleştirilecek Davos-Klosters toplantılarına gitmedi, ancak Dünya Ekonomik Forumu'nun Davos toplantılarının 40'ıncı yılı onuruna hazırladığı albümde "One minute" tartışmasına da yer verildi. "Dünya Ekonomik Forumu - Tarihin Biçimlenmesinde Bir Ortak: İlk Kırk Yıl 1971-2010" başlıklı yayında, Davos toplantıları yıl yıl özetlendi. Albümün 2009 Küresel Kriz Yılı başlıklı bölümünde "One minute" tartışmasına atıfta bululunularak , Davos'un şöhretinin bu tartışmalardan kaynaklandığı kaydedildi. Yarın başlayacak ve 31 Ocak'ta sona erecek Dünya Ekonomik Forumu'na bu yıl 90 ülkeden 2 bin 500 kişi katılacak. Zirvenin bu yılki sloganı "Yeniden düşün, yeniden tasarla, yeniden inşa et." Davos'ta bu yıl Türkiye'yi Merkez Bankası Başkanı Durmuş Yılmaz temsil edecek.

DAVOS'UN ŞÖHRETİ TARTIŞMADAN GELİYOR

Albümde "Davos'un şöhreti Erdoğan'ın, Gazze ile ilgili panelde, Peres ile ateşli bir tartışmadan sonra oturumu terk etmesinin de teyid ettiği gibi, konuların büyük bir hırsla tartışıldığı bir yer olmasından geliyor" denildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.