Perşembe 28.01.2010

'Gucci çantası içinde Hello Kitty cüzdanı moda yapacağız'

Hello Kitty'nin COO'su Tsuji, "Kolunda Gucci taşıyan kadının çantasının içinde Hello Kity cüzdan var. Bu modayı Türkiye'de de yayacağız" dedi

MY Melody, Chococat, Kuromi, Cinnamoroll, Keroppi, Badtz-Maru gibi markaları bünyesinde bulunduran Sanrio Grubu, Lady Gaga, Paris Hilton, Mariah Carey gibi birçok ünlünün kullandığı çizgi karakter Hello Kitty'yi Türkiye'ye getirdi. Markanın 35'inci yaşını kutlamak için Türkiye'ye gelen grubun COO'su Kunihiko Tsuji, 3 yıldır Türkiye'de gerekli anlaşmalar için görüşmeler yaptıklarını ve 2010 itibariyle Toyzz Shop aracılığıyla ürünlerinin satışına başlayacaklarını söyledi. Hello Kitty'nin tüm dünyada hem genç hem de orta yaşlı kadınların moda karakteri olduğunu söyleyen Tsuji, "Gucci çanta taşıyan kadının çantasının içinde Hello Kitty cüzdan var. Bazıları da sadece takısını takmayı seviyor. Tek değişen kimi göstermeyi kimi gizlemeyi tercih ediyor" dedi. Babasının yasakladığı içki, sigara ve silah dışındaki tüm kategorilerde ürünleri olduğunu dile getiren Tsuji, "Kumar salonlarında bile Hello Kitty'yi görebilirsiniz" dedi. "Ne olursa olsun bu ülkeden çıkmayız" diyen Hello Kitty, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika Global Tüketim Ürünleri Başkanı Roberto Lanzi ise 3 yıl sonra kendi mağazalarını da açabileceklerini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.