Salı 02.02.2010
Son Güncelleme: Pazartesi 01.02.2010

Akbank'ın büyüme stratejisi Harvard'da ders konusu oldu

Akbank'ın kriz sonrası büyüme stratejisini "örnek vaka" olarak inceleyen Harvard Üniversitesi, bu çalışmayı üniversitede ders konusu olarak işliyor

Harvard Üniversitesi Kennedy School of Government (Harvard KSG), Akbank'ın 2001 krizi sonrasındaki hikayesini ve büyüme stratejisini vaka çalışması (case study) haline getirdi. Harvard Üniversitesi'nce hazırlanan Akbank Vaka Çalışması ilk kez Ağustos 2009'da finans sektöründe çalışan profesyoneller için üniversitede verilen bir yönetici eğitiminde sunuldu. Çalışma, Kasım 2009'da deneyimli organizasyon teorisi profesörü Guy Stuart tarafından verilen derste de örnek vaka olarak sunuldu. Akbank Vaka Çalışması Ocak 2010'da da, dünyadaki üniversitelerde lisans ve lisansüstü programlarda okutulan vaka çalışmalarını içeren Harvard KSG'nin Case Programı Kataloğu'nda yerini aldı.
"TÜRKİYE'Yİ TEMSİL ETTİK"
Akbank'ın kriz sonrası büyüme stratejilerinin Harvard Üniversitesi'nde örnek vaka olarak okutulmasını değerlendiren Akbank Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı Dinçer, çalışmanın sadece Akbank için değil, Türk bankacılık sektörü için de gurur verici olduğunu belirtti. Sabancı Dinçer, "Akbank Vaka Çalışması her yıl Harvard Üniversitesi'nde öğrencilerle buluşmaya ve geleceğin liderlerinin eğitiminde önemli bir rol oynamaya devam edecek. Akbank, güçlü ve iyi yönetilen Türk bankacılık sektörünün dünya için güzel bir temsili olmuştur" dedi. Sabancı Dinçer, Türk ekonomisi ve Türk bankacılık sektörünün krizin etkileri ile mücadelesi sırasında Akbank'ın "Yeni Ufuklar Değişim Programı" nın Akbank'ı sadece krizde büyüyen bir banka haline getirmediğin, i ekonomik krizden çıkış ve büyüme konusunda ders konusu ve referans kaynak olmasını da sağladığını vurguladı.

VİDEO FİLM DE HAZIRLANDI
Akbank Vaka Çalışması'nda yazılı materyalin desteklenmesine yönelik olarak Harvard Üniversitesi tarafından bir video film de hazırlandı. 2008 yılında Türkiye'nin çeşitli yerlerinde çekimleri yapılan yaklaşık 20 dakikalık filmde, Akbank üst yönetimiyle yapılan söyleşiler ile Akbank Operasyon Merkezi'nin ve şubelerinin görüntülerine de yer veriliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.