Perşembe 11.02.2010

Unilever, reklamla 2009 cirosunu artırdı

Unilever yeni pazarlama faaliyetleriyle ekonomik krizi atlatarak gelirlerini yüzde 3.5 artırmayı başardı

DÜNYANIN önde gelen hızlı tüketim şirketlerinden Unilever, küresel ekonomik krizin damgasını vurduğu 2009'da hayata geçirdiği yenilikler ve geniş çaplı pazarlama faaliyetleri sayesinde satış gelirini yüzde 3.5 artırdı. Unilever Türkiye ise 2 milyar 678 milyon TL'lik cirosu, 239 milyon dolar ithalat, 131 milyon dolar tutarında ihracatı ve Türkiye'nin en büyük reklamvereni olma özelliğiyle Gelişmekte olan ve yeni oluşan pazarlardaki lider konumunu güçlendirdi. Türkiye'nin de içinde bulunduğu Unilever Asya Afrika Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi, 2009'da ciro yüzde 7.7 artış gösterdi. Unilever'in pazar payı bölgedeki birçok ülkede ciddi oranda artış gösterdi. Zorlu pazar koşullarına rağmen olumlu ilerleme sağladıklarını belirten Unilever CEO'su Paul Polman, "Daha kaliteli yenilikler ve reklam-tanıtım harcamalarımızdaki hızlı ve olumlu değişikliklerin de etkisiyle markalarımız artık daha güçlü" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.