Çarşamba 03.03.2010
Son Güncelleme: Çarşamba 03.03.2010

"Türkiye'ye hoş bulduk"

2019'a kadar Türkiye'ye 2 milyar TL yatırımla 50 mağaza açmayı planlayan Avusturyalı yapı marketi bauMax'ın hedefinde kadınlar var

Türkiye pazarına 2019 yılına kadar 2 milyar TL'lik yatırım yaparak 50 mağaza açmaya hazırlanan yapı malzemeleri markası Avusturyalı bau- Max, kadınlara odaklanacak. Bugün Samsun'da ilk mağazasını açacak olan bauMax'ın Türkiye Genel Müdürü Jörg Bierlein "Türkiye'de evdeki arızalarla erkeklerin değil de kadınların ilgilendiğini öğrendik ve buna göre evde montaj da yapacağız" diye konuştu. bauMax'ın 3'üncü kuşak sahibi olan Yönetim Kurulu Başkanı Martin Essl ise Türkiye'de çok büyük bir potansiyel gördüklerini belirterek, "8 ülkede faaliyet gösteriyoruz ama en heyecan verici pazar burası. 2 milyar TL yatırım yapmayı planlıyoruz. Ayrıca orta vadede 1500 kişiye iş vermeyi planlıyoruz. Satacağımız ürünlerin 3'te ikisini de Türkiye'den alacağımız göz önünde tutulursa bu rakam çok daha fazla artacak" dedi.

ISI TOPRAKTAN

Uzun yıllardır enerji tasarrufu konusunda da çalışmalar yürüten bauMax, her bauMax marketinde tasarruflu aydınlatma kullanıyor ve yeni marketlerin konumlandırılacağı alanlarda alternatif enerji kaynakları arayışına gidiyor. Bu bağlamda birçok bau- Max marketinde topraktan ısı elde etme sistemi kullanılıyor. Bu sistem sayesinde her markette CO2 (karbondioksit) atığı yüzde 75 oranında düşürülebiliyor. Tasarruflu aydınlatma sayesinde ise yüzde 30 enerji tasarruf ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.