Giriş Tarihi: 4.3.2010

'Philips'i hâlâ TV markası biliyorlar'

80 yıldır Türkiye'de faaliyet gösteren Philips'in Türkiye CEO'luğuna atanan Rozenberg, cironun sadece yüzde 37'sinin elektronik ve tüketici ürünlerinden elde edildiğini söyledi

Philips Türkiye'nin CEO'luğuna atanan Willem Rozenberg gazetecilerle yaptığı sohbet toplantısında Türkiye'de Philips'in halen televizyon markası olarak algılandığını fakat cirosunun sadece yüzde 37'sini elektronik ve tüketici ürünlerinden elde ettiğini söyledi. Türkiye'de sağlık alanında önemli bir atılım içinde olacaklarının sinyallerini veren Rozenberg, "Sağlık maliyetleri dünyada giderek çok pahalı hale geliyor. Geçen yıl sağlık için 4 trilyon euro para harcandı. Ancak bunun sadece yüzde 7'si ekipman gideri. Geri kalan kısmı ilaç ve personele harcandı. 2050 yılında bu rakamın 6-7 trilyon euroya çıkması bekleniyor" dedi.

HASTANELER OTEL GİBİ

Philips olarak bu noktada insanların sağlık maliyetlerini aşağı çekmek için çözümler üretmeye çalıştıklarını belirten Rozenberg, "Artık önleyici ve evde verilebilecek sağlık hizmetlerine odaklanıyoruz. Bunun için ürünler geliştiriyoruz. Örneğin kalp ameliyatı geçiren birisi 10 gün daha hastanede geçiriyor. Oysa bu kişi aynı zamanı evde geçirebilir. Hastanın verilerinin uzaktan kontrol edilebileceği ürünler geliştirdik. Hastaneler paranın önemli bir bölümünü otel hizmetlerinden alıyor" dedi. Rozenberg, Türkiye'de sağlık sigortası kuruluşları ile bu ürünleri paketlerine dahil etmeleri için görüşme yaptıklarını da söyledi.
CİROMUZU AÇIKLAMA YETKİM YOK
Domuz Gribi nedeniyle hastanelere verilen monitörleri kendilerinin verdiğini ifade eden Rozenberg, "Toplam 700 - 800 tane monitör verdik" dedi. 2009 yılı Türkiye cirosunun ne olduğunu soran gazetecilere yanıt vermeyen Rozenberg, "Bu rakamları global olarak açıklıyoruz. Türkiye'deki cironun ne olduğunu açıklama yetkimiz yok" dedi.
Avrasya Maratonu koştu
57 YAŞINDAKİ Willem Rozenberg 35 yıldan bu yana Philips'te çalışıyor. Babasının da Philips çalışanı olduğunu kaydeden Rozenberg, 1970'li yıllardan bu yana Türkiye'ye birçok kez gelmiş. Türkiye'de ilk aradığı şeylerin simit ve çay olduğunu belirten Rozenberg, geçen yıl Avrasya maratonuna katıldığını ve koşuyu bitirdiğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.