Giriş Tarihi: 16.3.2010 12:01 Son Güncelleme: 16.3.2010 12:02

Patrondan satış

Ahmet Zorlu, Zorlu Center’da müşterilerin karşısına çıkıyor ve bizzat satış yapıyor.

ZORLU Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Nazif Zorlu, sıfırdan zirveye yükselen işadamlarından. İlkokuldan sonra okumamış ve küçük yaşlarda iş hayatına atılmış. Vestel, Taç, Linens gibi markaların sahibi olan Zorlu'nun son dönemlerde enerji ve gayrimenkul sektörlerinde de ciddi yatırımları dikkat çekiyor. Zorlu'nun 2007 yılında İstanbul Zincirlikuyu'da bulunan Karayolları Genel Müdürlüğü'ne ait araziyi 800 milyon dolar gibi rekor bir fiyatla aldığı hatırlanacaktır...
Para dergisinin haberine göre Zorlu Holding'in profesyonelleri, Ahmet Zorlu'yu bu ihaleye girmemesi için ikna etmeye çalışmış. Ancak o, hatırlanacağı gibi ne bu uyarılara kulak astı ne de ihalede fiyatın astronomik fiyatlara tırmanması karşısında geri adım attı. Arazi için Danıştay'la 2 yıla yakın süren zorlu hukuk mücadelesi de Zorlu'yu yıldıramadı...
Sonuçta Zincirlikuyu'daki arazi üzerine başlanılan 400 milyon dolarlık Zorlu Center projesi, 2009 sonu itibariyle kaldığı yerden hızla devam etmeye başladı. Ahmet Zorlu, bu işi bir prestij meselesi olarak görüyor. Öyle ki haftanın iki günü inşaat alanında kurulan satış ofisine gelerek bizzat satış yapıyormuş. Projeyle ilgilenen yatırımcılar karşılarında satış elemanı beklerken Ahmet Zorlu'yu görünce doğal olarak şaşırıyorlarmış. Zorlu, bu yolla hem ekibine hem de yatırımcılara projeye olan güvenini göstermek istiyormuş.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.