Perşembe 25.03.2010
Son Güncelleme: Perşembe 25.03.2010

"Türkiye'de % 10 büyüdük kâr üç katına çıktı, kriz buysa, bir sonraki gelsin"

Avrupa'nın geleceğini "dişi, yaşlı ve yalnız" olarak tanımlayan BSH Başkan Yardımcısı Turocha, Türkiye'yi "genç ve heyecan verici" buldu

DÜNYANIN en büyük üçüncü ev aletleri grubu Bosch-Siemens'in (BSH) Almanya'daki üretim tesislerini ve merkez binasını ziyaret ediyoruz. BSH Türkiye CEO'su Norbert Kelin'in yanı sıra şirketin marka yönetimi, teknoloji, enerji ve Ar-Ge'den sorumlu Baskan Yardimcıları, BSH'nin inovasyon ve enerji tasarrufu konusundaki vizyonunu bizlerle paylaşıyor. Ortaya çıkan sonuç ise, dünyada hızlı bir şekilde azalan doğal kaynaklara karşı yeniden eski dengeyi sağlamak için insanoğlunun teknolojiyle sarfettiği çaba.

TÜRKİYE AR-GE MERKEZİ

Norbert Klein, Türkiye'nin sadece bir üretim merkezi değil ayni zamanda bir Ar- Ge merkezi olmasına da ağırlık verdiklerini söyledi. Çerkezköy'de geliştirilen teknolojinin tüm dünyaya dağıldığını ifade eden Klein, bin 500 civarındaki Ar-Ge çalışanının 111'inin Türkiye'de bulunduğunu belirtti. Klein, Ar-Ge'de çalışan sayısını 2010'da 140'a çıkarmayı planladıklarını söyledi. Klein, krizde pazarın küçülmesine karşın şirketin pazar payını artırdığını kaydederek, "Toplamda baktığımızda 2009'da şirket yüzde 10 büyüme kaydetti. İhracatımız yüzde 20 oranında arttı. Karımız ise üç katına çıktı. Sonuç olarak şunu söyleyebilirim 'Eğer kriz buysa, bir sonraki gelsin' derim" dedi. Klein, bu yılki yatırım hedeflerinin 60 milyon euro olduğunu söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.