Perşembe 01.04.2010
Son Güncelleme: Perşembe 01.04.2010

İflastaki Alman Karstadt 300 mağaza teklif etti haddimizi bildik almadık

Çetinkaya Şirketler Grubu Başkanı Fehmi Çetinkaya, Almanya'nın iflas eden mağazalar zinciri Karstadt'tan teklif aldıklarını ancak kabul etmediklerini söyledi

Türkiye genelinde mülkü kendilerine ait olan 3 bin 500 metrekarelik 17 cadde mağazası ve 150-400 metrekare arasında değişen 55 Piyo mağazasıyla faaliyet gösteren Çetinkaya Şirketler Grubu, bu yıl 3 bin 500 metrekare büyüklüğünde 5 yeni mağaza daha açacak. Tüketicilerin beklentilerine cevap verebilmek için alışveriş merkezlerinde (AVM) de hizmet verme kararı aldıklarını kaydeden Yönetim Kurulu Başkanı Fehmi Çetinkaya, Neomarin AVM'den gelen teklifi değerlendirdiklerini bildirdi. Çetinkaya, "Gittiğimiz yerde piyasayı allak bullak edeceğimiz endişesi olduğu için bugüne kadar böyle bir teklif gelmediğini düşünüyorum" dedi. Çetinkaya, bu yıl Suriye, Irak ve Mısır'da mağaza açmak istediklerini söyledi.

HADDİMİZİ BİLDİK

Kriz döneminde Almanya'nın iflas eden mağazalar zinciri markası Karstadt'ın kendilerine teklifte bulunduklarını belirten Çetinkaya, şöyle dedi: "Firma yetkilileri bize gelip 300 mağazayı size devredelim, buradaki 7 milyon Türk Çetinkaya markasını biliyor dedi. Bizim bugüne kadar hiçbir bankadan kredi kullanmayışımız da etkili olmuş tekliflerinde. 300 mağaza ve 98 bin çalışanı yönetmek kolay değil. Haddimizi bildik, teklifi geri çevirdik."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.