Cuma 09.04.2010

Polis akaryakıtta pompacı oluyor

Polis Yardımlaşma Sandığı (POLSAN) akaryakıt pazarına girmek için TP Petrol'e ortaklık teklif etti. 2 akaryakıt bayisinin alımı için de şimdiden anlaşıldığı bildirildi

Enerjide hızlı esen yatırım rüzgârına askerden sonra polis de kapıldı. Akaryakıt kaçakçılarının korkulu rüyası olan polisler akaryakıtta pompacı olmak için Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı'nın (TPAO) alt kuruluşu olan TP Petrol Dağıtım (TPPD) şirketinin kapısını çaldı. TP'ye POLSAN'ın yanı sıra yerli-yabancı bazı şirketler de satın alma veya ortaklık teklifleri yapıyor. Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK) verilerine göre TP Petrol, 2009 satışlarında akaryakıt sektöründe ilk 10 şirket arasına girmeyi başardı. Enerji Bakanlığı kaynakları, pazar payındaki büyümenin TP'ye olan ilgiyi artırdığını belirtiyor. Emniyet çalışanlarının üye olduğu Polis Yardımlaşma Sandığı (POLSAN) akaryakıt sektörüne girmek için kamu kurumu TP Petrole ortaklık teklif etti. POLSAN şirkete en az yüzde 20 oranında ortak olmak istiyor. Yetkililer TP'nin mali durumunu incelemeye alan POLSAN'ın yatırımda istekli olduğunu belirttiler. Görüşmelerin devam ettiğini belirten kaynaklar tarafların anlaşmaya yakın olduklarını ifade etti.

2 BAYİLİK ALDI

POLSAN, TP ile ortaklık görüşmelerine devam ederken bir yandan da bayilik alımı için müzakereleri sürdürüyor. POLSAN'ın TP Petrol'den şimdiden 2 akaryakıt bayisi alması konusunda anlaştığı belirtiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.