Pazar 11.04.2010
Son Güncelleme: Pazar 11.04.2010

6 AVM 12 günde açılacak

Açılışları, kriz ve nakit sıkıntısı nedeniyle birkaç kez ertelenen, 700 milyon lira yatırım tutarlı altı alışveriş merkezi 13-25 Nisan arası açılıyor

Türkiye genelinde özellikle 2005'ten sonra hızla yayılan Alışveriş Merkezleri kriz döneminde bastıkları frenden ayağını çekmişe benziyor. 2009'u inşaatları ya yavaşlatarak ya da durdurarak risksiz atlatma yolunu seçen Alışveriş Merkezleri (AVM) 2010'un yaz sezonuna yetişmek için nisan ayında açılış yarışına girdiler.
İSTANBUL AĞIRLIKTA
Delta Proje'nin yatırımını yaptığı Ataköy Plus AVM 13 Nisan'da, Boyner ve Yıldız Holding ortaklığıyla yapılan Starcity projesi 15 Nisan'da; Rönesans firmasının yatırımını yaptığı Kozzy AVM ise 22 Nisan'da tüketiciyle buluşuyor. Megnum Yatırım tarafından Adana-Mersin yolu üzerinde inşa edilen Tarsus Regma Outlet Center 23 Nisan'da, Kuzey Yatırım tarafından Artvin'in Gürcistan sınırına yakın bölgesinde yapılan İstanbul Bazaar ise 25 Nisan'da, Bursa Anatolium AVM de nisan ayının sonunda kapılarını açıyor.
% 75 DOLULUK ŞART

Nisan ayında açılacak alışveriş merkezlerinin yatırım tutarı yaklaşık 700 milyon TL. Mağazaların da ciro ve satış hedefleri doğrultusunda yaptıkları baskıyla harekete geçen AVM yönetimleri ise AVM'ler tam anlamıyla tamamlanmasa bile mevcut halleriyle açılış yapacaklar. Ataköy AVM Plus'ın kiralama yönetimini üstlenen Muzaffer Gülöz, AVM'ler inşaat halinde açıldıklarında geçmişte yaşanan örneklerden yola çıkarak kötü bir algı oluştuğunu ve minimum yüzde 75 doluluk oranıyla AVM açılışı yapılması gerektiğini söyledi. Nisan ayının sezon sonu olması açısından önemli olduğuna dikkat çeken Gülöz, "Nisan açılışları aslında biraz zorunluluktan. İnsanlar şehri terk etmeden perakendeciler de son müşteri kalabalığından yararlanmak istiyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.