Pazar 18.04.2010
Son Güncelleme: Pazar 18.04.2010

Sigara içeni işe almayan Fransız

Aktarlar Derneği Başkanı Ayhan Ercan, Fransa'nın en büyük organik kozmetik üreticisi Melvita'yı getiriyor. Mağazada organik giysi giyilecek, sigara kullanmayan işe alınacak

Dünyada yükselen doğal ürün talebi kendine yeni pazarlar yaratıyor. Firmalar taleple birlikte ürünlerinin içeriğinde birtakım değişiklikler yaparak daha doğa dostu ürünlere kayarken nüfusu yoğun ülkelerde de yayılma politikası izliyorlar. Dünyanın ilk organik ürün sertifikası 'ecocert' onayı alan Melvita bunlardan biri. 1.5 yıl önce mağazalaşmaya başlayan ve 15 mağazaya ulaşan firma, Türkiye'ye gelecek hafta sonu Viaport'ta açacağı ilk mağazasıyla girecek. Markayı Türkiye'ye getiren isim ise Aktarlar Derneği Başkanı Ayhan Ercan.

EN BÜYÜK MAĞAZA

Daha önce kendilerine ait Dr. Natura adlı mağazalarda Melvita ürünlerini sattıklarını, markanın Türkiye distribütörü Eren International kapanınca da markayı Türkiye'ye getirme kararı aldıklarını ifade eden Ercan, daha sonra da firmayı mağaza açmaya ikna ettiklerini söyledi. Türkiye'de aktar kültürünü gördükten sonra Fransızların mağaza planları arasına Türkiye'yi de sokmaya karar verdiklerini ifade eden Ercan, Türkiye'nin gerçek anlamda ilk organik kişisel bakım ürünleri satan mağazası olacaklarını söyledi. Ercan, markanın en büyük mağazasının 56 metrekare olduğunu, Türkiye'de açılacak 72 metrekarelik mağazanın ise markanın dünyadaki en büyük mağazası olacağını belirtti.
GÜL KULLANACAK

Yıl sonuna kadar Nişantaşı ve Bağdat Caddesi ile birlikte mağaza sayısını 3'e çıkaracaklarını dile getiren Ercan, 5 yıl içinde de 25 mağazaya ulaşmak istediklerini söyledi. Kozmetik üretimi de yaptıklarını, Melvita'yla tedarik anlamında da işbirliği yapacaklarını söyleyen Ercan, "En çok satan kreminde Türk gülleri kullanılacak. En çok kullandıkları ürünler arasında kayısı yağı var. Bu konuda bizim aracılığımızla Türkiye'den hammadde alacaklar" dedi.
Kırmızı için Viaport'ta sorun çıkardı
Viaport'ta mağaza açmaya hazırlanan Melvita, AVM'nin kırmızı branda şartına karşı çıktı. Kırmızı renginin kimyasal uyarıcı rengi olmasından dolayı bu rengi kullanmak istemeyen şirket, önerilen bordoyu kabul etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.