25 yılda taş devrinden uzay çağına geldik
Türkiye'nin 1934'te kurulan ve ünlü markalar arasına giren Vakko'nun Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Jeff Hakko, son 25 yılın saatte 150-200 kilometre hızla alındığını belirtti. Hakko, Türk insanının dinamizmini avantaj olarak görüyor
H.NİCHOLS GELİNCE SEVİNDİM
"Harvey Nichols'ın geleceğini duyduğum gün şaşırdım, sevindim, heyecanlandım ama geleceklerini biliyordum. Düşünebiliyor musunuz Nişantaşı'nda bin küsür metrekarelik mağaza açacağız ve karşımıza Prada gelecek" diyen Hakko korkmadıklarının altını çiziyor. Şirketin 20 yıldır içinde olduğunu belirten Jeff Hakko, strateji değişikliğinin mecburiyetten kaynaklandığını ancak bunun sancılı bir süreç olduğunu kaydetti. Hakko şöyle devam etti: "Vakko'nun ithal ettiği Swatch, timberland gibi markalar vardı. Sonra bu markalara sahip şirketler Türkiye'deki potansiyeli gördü ve bize 'mağaza açar mısınız' diye sormaya başladı. Burada stratejik bir karar almak zorunda kaldık. Çok sancılı bir süreçti ama bizim ana işimize konsantrasyonumuzu bozacağını düşünerek teklifleri kabul etmedik. Herkes en iyi bildiği işi yapmalı."
EN SON HABERLER
- 1 Dev kruvaziyer Bodrum’a 283 yolcuyla geldi
- 2 Rekabet Kurulu'ndan META'ya ceza! 300 milyon TL'yi aşkın...
- 3 Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan altın ithalatı açıklaması
- 4 Dev projeye Türk imzası! Dünyada bir ilk
- 5 Yeni teşvik programı geliyor! Bakan Kacır açıkladı: Türkiye yatırım merkezi olacak
- 6 Bakan Bayraktar Cezayirli mevkidaşı Arkab ile telefonda görüştü
- 7 SON DAKİKA: Erken davran ikramiye ödemesini kaçırma: O tarihe ve saate dikkat! Kimler alabiliyor?
- 8 Merkez Bankası Nisan Ayı Fiyat Gelişmeleri Raporu yayınlandı
- 9 İnşaat malzemesi sanayi üretimi arttı
- 10 Otomotiv ihracatı Nisan ayında yüzde 2 arttı