Perşembe 22.04.2010

Düşük faiz yatırımcıyı gayrimenkule yöneltti

ING Bank, Bilgi Üniversitesi ve Nielsen işbirliği ile emlak piyasasının nabzını tutacak olan "ING Mortgage Barometre" yi hayata geçirdi. Hey ay düzenli olarak gerçekleştirilecek araştırmalar sonucu kamuoyuna açıklanacak olan ING Mortgage Barometre ile Türkiye çapında konut satın alma eğilimi, mevcut ve gelecekteki ekonomik koşul değerlendirmesi, gelecekte konut satın alma eğilimi ve konut kredisi kullanım eğilimi gibi veriler yer alıyor. ING Mortge Barometre verileri Nielsen tarafından her ay 14 ilde bin tüketiciye yöneltilen 19 soruya verilen yanıtlar üzerinden hazırlanacak. Aralık ayından bu yana yapılan araştırma sonuçlarının yer aldığı ilk ING Mortgage Barometre verileri, aralık ayından bu yana konutta iyimserliğin arttığını gösterirken, düşük faiz ortamında Türk halkının dünya da olduğu gibi yatırımcıların borsaya ya da vadeli işlemlere değil gayrimenkul yatırımlarına yöneldiğini ortaya koyuyor. ING Mortgage Barometre mart ayı verilerine göre, hedef kitlenin yüzde 62'si yatırım yapmıyorum derken yüzde 17'si gayrimenkule, yüzde 6'sı vadeli mevduata, yüzde 4'ü dövize, yüzde 3'ü faizsiz banka hesabına, yüzde 3'ü altına, yüzde 3'ü repo, borsa gibi finansal araçlara ve yüzde 1'i de vadesiz mevduata yatırım yapıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.