Famecity ve markalarla eğlence ve alışveriş kültürünü değiştirdi
UZUN ARAÇ KUYRUKLARI
Perakendede mağaza dekorasyonu, eğitimli eleman, kayıtlı ekonominin öncülüğünü de yaptı Galleria, tabi bir de farklı bir sosyal yaşam kültürünün. Markalar müşteriye nasıl hitap edileceğini, satışın nasıl yapılması gerektiğini ilk burada öğrenmeye başladı. Galleria'ya gelen araçların Kenedy Caddesi üzerinde oluşturdukları uzun kuyrukları da birçoğunuın hafızasında. İlk olmanın bütün zorluklarını yaşadı aslında. 1988 yılından beri ayakta. Toplam 77 bin metrekare üzerine kurulu dev tesis bir zamanlar adım atmanın bile imkansız olduğu günlerini arıyor ancak pes etmek yok: Şu sıralar ciddi bir yenilemeden geçiyor. Marka karması da, dış görünümü de değişiyor; 'Galleria' bitti diyenlere inadına meydan okumaya çalışıyor. Kimileri içinse Galleria Türk insanını buz pistiyle tanıştıran AVM olarak biliniyor. Dati Holding'in 49 yıllığına kiraladığı alan içindeki AVM'deki buz pisti için yönetim 'miadı doldu' açıklamasını yapıyor. Zamana ayak uydurmak gerekiyor burası tartışılmaz ama buz pistiyle birlikte koca bir tarih de rafa kalkıyor gibi görünüyor.
EN SON HABERLER
- 1 Aile Destek Merkezlerinden yaklaşık 140 bin kişi yararlandı
- 2 Türkiye Arıcılık Haritası güncellendi
- 3 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: BRENT çakıldı! 13 bin bayi akaryakıt fiyatları listelerini güncelleyecek
- 4 TÜRKSAT 6A uzaydaki yerini alacak! Yeni logo belirlendi
- 5 Bakanlık 673 firmaya dahilde işleme izni verdi
- 6 Akaryakıtta tek fiyat dönemi başlıyor! Tarih belli oldu
- 7 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 8 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 9 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 10 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi