İnşaat sektöründe "müşteri memnuniyeti" önem kazanıyor
Dumankaya İnşaat Başkanı Halit Dumankaya kurumsallaşma ve markalaşmaya önem verilmesi gerektiğini söyledi
REKABET, KALİTEYİ GETİRİYOR
2000'lerin ortalarından itibaren yaşanan iyileşme ve rekabetin artmasıyla sektörün yap-sat müteahhit mantığından sıyrılarak kurumsallaşma ve markalaşma sürecine girdiğine dikkat çeken Dumankaya, "Tüketici beklentilerinin sürekli geliştiği bir ekonomide inşaat sektörünün daha güvenilir bir konumda olabilmesi için firmaların kurumsallaşmaya önem vererek markalarını geliştirmeleri gerekiyor. Bu gelişim ve iyileşme tüketici gereksinimlerini daha iyi analiz etme ve beklentileri karşılamaya yönelik konut projeleri geliştirmenin yanı sıra satış sonrasında da verilen hizmetlerin kalitesinin artmasını da beraberinde getiriyor. Son yıllarda yaşanan küresel ekonomik kriz ise sektörün bu doğrultuda gelişim göstermesi gerekliliğini açıkça ortaya koyuyor" diye konuştu. Kriz sürecinde "biz konut üretelim nasıl olursa satılır" mantığının işlemediğini vurgulayan Dumankaya, tüketicinin beklentisinin iyi analiz edilerek memnuniyetine odaklanmış konut projelerinin rekabette öne çıktığınının görüldüğünü söyledi.
EN SON HABERLER
- 1 SDN Summit 2024 İstanbul'da gerçekleştirildi
- 2 İstanbul'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 4 Bakan Kacır: KOSGEB şehir şehir gezecek ve girişimci seçmelerine başlayacak
- 5 SMMM'de takvim belli oldu! Resmi Gazete yayımlandı!
- 6 SON DAKİKA: Bakan Işıkhan'dan asgari ücret açıklaması
- 7 Bakan Uraloğlu'dan Sivas-İstanbul YHT seferleri açıklaması
- 8 Bakan Şimşek: KDV artışı yapılmadı! Gıdada istismara geçit verilmeyecek
- 9 TESK Başkanı'ndan düğün sezonu açıklaması: 500 milyar TL'lik katkı...
- 10 Bakan Yumaklı: Etlik Veteriner Enstitüsü'nde yıllık 700 bin test ve analiz yapılıyor