Cuma 23.04.2010
Son Güncelleme: Cuma 23.04.2010

Yabancı alım ofislerinden iki günde 600 milyon $ toplarız

TGSD Başkanı Cem Negrin, 6-7 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirecekleri konferansta 600 milyon dolarlık iş bağlamayı hedeflediklerini söyledi

Bu yıl Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği'nin (TGSD) üçüncüsünü düzenleneceği moda, tekstil ve hazır giyim konferansı, Türkiye'den alım yapan önemli markaları da biraraya getirecek. 6-7 Mayıs tarihleri arasında düzenlenecek konferansta yılda 7-8 milyar dolarlık alım yapan Li&Fung, Tesco, Best Seller, Groupe Carrefour, Otto, Gerry Weber, Burberry gibi grupları da üretici ve markalar yer alıyor.

PARA ÖDEMEDİK

Başkan Cem Negrin, satın alım gruplarıyla yüzde 10'luk bir iş bağlantısının dahi 600 milyon dolarlık iş anlamına geldiğini belirterek, "En az yüzde 10'luk iş bağlantısı yaparız diye düşünüyoruz" dedi. Konferansta konuşmacı olan Cerruti'nin Yönetim Kurulu Başkanı Nino Cerruti, Danimarkalı tasarımcı Michel Guglielmi, Ikea ve Motorola'ya yön veren "bilimsel falcı" Liselotte Lyngso, denim uzmanı Adriano Goldschmied gibi isimlerin para talep etmediklerini dile getiren Negrin, "Türkiye'ye inandıkları için geliyorlar" dedi. Geçen yıl 120 üretici ile 30 alım grubunu 700 kere görüştürdüklerini, bu yılsa 200 üreticiyi 40 dış alım grubu ve 10 yerel markayı bin 500 kere görüştürmek istediklerini dile getiren Cem Negrin, "Biz buluşturuyoruz gerisi üreticilerle markalara kalmış" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.